Monday, January 4, 2010

MOTIVASI JUTAWAN: Kepentingan Motivasi dalam kehidupan...

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Motivasi dan kehidupan tidak dapat dipisahkan, Motivasi adalah seperti penggerak kehidupan yg menjadikan seseorang manusia itu berusaha kearah sesuatu. Di dalam kehidupan, kita sering memasang impian dan sasaran yg perlu dicapai.

Memasang impian tidak salah asalkan anda mampu menjaga "impian" anda supaya tidak dimusnahkan oleh orang lain. Orang lain akan memperlekehkan tindakkan anda dalam mencapai impian tersebut. Mereka akan melakukan apa yg termampu untuk menidakkan anda mencapai impian dan cita-cita anda.

Sepanjang setahun menulis di Blog ini, saya kerap berkongsi impian saya untuk menjadi "JUTAWAN" dengan semua orang yg membaca blog saya. Saya juga dengan lapang hati menerima teguran,kritikkan,nasihat dan tunjuk ajar dari anda semua. Tidak kurang juga yg memperlekeh saya. Itu biasa bagi saya....

Ada yg perli secara depan-depan...ade yg suka menyindir...ada yg bersifat negatif dan pelbagai lagi. Apa yg penting....kawal emosi anda, sentiasa pastikan anda bermotivasi setiap hari. Pelihara perasaan anda terhadap "IMPIAN" anda. Jgn kerana orang lain, anda memusnahkan kehendak,impian dan cita-cita anda sendiri.

Tahun baru, resolusi baru....pastikan anda mengapai IMPIAN anda...

Salam Jutawan dari saya

Haizal Ramdzan










1 comment:

Goldman said...

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi saya di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

Terima kasih.