Wednesday, December 17, 2008

JUTAWAN FOREX (made in malaysia)

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Sebelum terlambat,rasanya saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidiladha kepada semua pembaca blog yang beragama islam. Moga ibadah korban yang kita jalani memberikan pengertian yang mendalam kepada anda semua. Selamat pulang juga saya ucapkan kepada rakan-rakan dan kenalan yang baru menunaikan ibadah haji. Moga lambaian baitullah akan saya terima dalam keadaan saya masih gagah dan berkemampuan melakukan ibadah dengan sempurna.

Semalam saya menemani rakan saya menjemput saudaranya di Klia. Saudaranya baru saja pulang dari mengerjakan Haji. Setelah bersalam-salam dan berpeluk-pelukan (drama biasa diKlia pada musim Haji), rakan saya tersebut bertanya kepada saudaranya yang dipanggil "Pak Teh"..katanya...Pak Teh ada bawak duit arab saudi balek ke??..Teringat pulak saya hobi saya semasa zaman sekolah dahulu. Saya suka mengumpul wang dari luar negara.

Bercerita tentang Wang Luar negara, pastinya kita mengaitkan dengan perkataan "FOREX". Saya banyak menerima pertanyaan dari rakan-rakan tentang Forex. "apa tu forex?"..."ok ke buat forex?"...."boleh kaye ke?" dan pelbagai lagi spesis soalan yang sewaktu dengannya. Saya akan menjawap mudah soalan-soalan mereka...Forex OK jer..macam main saham...ade orang untung...ade orang rugi...macam meniaga kedai makan...ade orang untung...ade orang rugi...Forex itu satu cabang perniagaan.

Saya pernah mengikuti khursus Forex, dan ayah saya sendiri adalah seorang trader Forex yang aktif. Kalau tanya kenapa saya tak buat FOrex...saya punya alasan tersendiri.. :). Ramai yang telah berjaya dengan Forex. Jika ia dilakukan dengan cara dan pelaksanaan yang betul, pastinya ia akan memberikan pulangan yang baik.

Salah seorang yang telah berjaya dalam dunia Forex di Malaysia ialah En Nasir Yaacob pemilik website KUASA FOREX. Jika anda ingin mengetahui dunia Forex dengan lebih lanjut. Nasihat saya, dapatkan panduan asas daripada pakar. Kini, banyak kelas-kelas forex yang dianjurkan oleh orang-orang yang berpengalaman. Anda juga boleh mendapatkan ebook berbahasa melayu untuk orang yang baru hendak berkecimpung dalam dunia forex. Sila klik banner dibawah untuk mendapatkan ebook tersebut.



Pada post yang akan datang, saya akan menceritakan kejayaan jutawan-jutawan forex dalam dan luar negara untuk tatapan anda semua. Pastinya setiap pekerjaan dan perniagaan yang dilakukan dengan cara dan ilmu yg betul, ia tidak akan mengecewakan anda.

Salam Jutawan dari saya

Haizal Ramdzan

Jom Jana RM200-RM2000 sehari, Modal serendah RM20, MUDAH,MURAH,SENANG DAN PANTAS!!

4 comments:

PeminatJutawanMalaysia said...

emm ebook kat bawah ni dah lama kan?ada yang cakap ebook bwh ni ciplak orang lain punya....dan tuan punya ebook tu pernah berforum mengatakan ebook dibawah ni menceduk idea beliau tapi tak pasti la kebenarannya

Halim Azr said...

sampai skrg sy tak faham2 dgn forex ni. tak pandai nak wat analitikal dan refer pd indicator. jual goreng pisang je mudah

www.ceritaemas.blogspot.com

Shas said...

hallo my friend! Dengar cite bestnye Trade dgn Forex. Dah try offline..hebat juga rasa kaya jap..tapi x berani lagi byk yg kena belajar. itu pun belajar sendiri melalui e-book kuasaforex.

my new blog.
www.shascafe.blogspot.com

Blogger said...

eToro is the ultimate forex trading platform for rookie and professional traders.