Wednesday, September 3, 2008

JUTAWAN INTERNET: Rahsia Penulis Ebook

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Pertamanya,saya mengambil kesempatan sempena dengan kehadiran bulan Ramadhan yang mulia ini untuk mengucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa.

Memang diakui diawal puasa ini ada sedikit kejangallan dalam berpuasa. Biasanya pagi-pagi kita nak pekena teh tarik secawan. sekarang tidak lagie..hehe..

Kali ini saya ingin berkongsi beberapa maklumat tentang "Rahsia Penulis Ebook". Di US dan Eropah, penulisan dan penjualan Ebook telah menjadi satu trend perniagaan yang menguntungkan. Tidak hairan jika dikatakan bahawa penulis Ebook mampu menjana pendapatan 4 hingga 5 angka sebulan dalam penjualan Ebook.

Bagi saya, ia adalah satu trend perkongsian maklumat yang murah,mudah,praktikal dan sesuai untuk semua. Tidak dinafikan maklumat merupakan satu cabang perniagaan yang menguntungkan. Kita tidak berkira dalam berbelanja soal maklumat dalam sesuatu bidang atau perkara yang kita ingin tahu.

Di Malaysia khususnya, kebanjiran produk Ebook dalam bahasa Melayu tidak dapat dinafikan. Ia adalah satu perkembangan sihat yang menunjukkan masyarakat Malaysia sudah terbuka dan mencapai satu tahap lebih tinggi dalam perniagaan internet.

Tahukah anda di Malaysia juga terdapat beberapa penulis Ebook yang mampu menjana pendapatan 4 angka sebulan. Pastinya, jika Ebook yang dijual atau ditawarkan memberikan kesan yang baik dan promosi yang sesuai dan berkesan, ia akan mendatangkan hasil yang baik.

Salah satu Ebook yang membongkar rahsia kejayaan penulis Ebook menjana pendapatan lumayan di internet ialah "RAHSIA PENULIS EBOOK". Dengan harga yang berpatutan, ia penuh dengan info dan sesuai untuk orang yang baru untuk berjinak-jinak dalam penulisan Ebook seperti saya. Jangan lupa dapatkannya sementara stok masih ada.





Salam Jutawan dari saya,

Haizal Ramdzan

No comments: