Saturday, September 27, 2008

Selamat Hari Raya dari saya di KisahJutawan




::Kad Ucapan Raya Percuma


Assalamualaikum,
nak kirim kad raya,saya tak punya alamat anda semua, jadi saya hantarkan dalam bentuk maya sahaja, hehe, selepas raya nanti, saya akan menyambung semula dengan kisah-kisah dan tips jutawan yang lebih hebat lagi, saya memohon kemaafan pada semua jika ada sebarang kesilapan yang tidak saya sengajakan sepanjang penulisan saya dalam blog ini. Saya akan memperbaiki dan menjadi lebih peka supaya ia tidak berulang. Semoga lebaran ini memberikan kenangan terindah untuk semua. Salam Aidilfitri dari saya..

Haizal Ramdzan Bin Saaid Ramdzan

2 comments:

Admin said...

kat myspace blh order..
buka myspce, search nama2 clothing tu

sya pun ada wat jgk bju sndri
hehe

http://ikanstim.blogspot.com/2008/09/bape-wannabe-iheartdropdead.html

www.myspace.com/187clothing

Admin said...

eh,sori, xjd plak link tu. kopi pste jelaa
haha