Tuesday, October 25, 2011

BERITA JUTAWAN : SEMINAR PELABURAN EMAS




PENDAFTARAN UNTUK SEMINAR PELABURAN EMAS DIBUKA KEMBALI UTK SESI KEDUA.

IQRAQ management training and consultancy dengan kerja sama rangkaian EMAS4ALL ingin menjemput sesiapa sahaja yg ingin menyertai seminar pelaburan EMAS.

Seperti yg kita sedia maklum,emas kini menjadi bualan ramai pihak memandangkan kenaikkan harga yg mendadak dalam tempuh 10 tahun. Siapa sangka EMAS yg dahulunya hanya dikenali sebagai barang perhiasan wanita kini mampu menjadi platform pelaburan yg menjana keuntungan 30-40% setahun. Atas sebab itu juga banyak pelaburan-pelaburan skim cepat kaya dan scam menggunakan nama EMAS sebagai platform pelaburan mereka. RAMAI YG DAH TERJERAT !!!.

Atas inisiatif ini IQRAQ dan EMAS4all mengadakan seminar terbuka kepada sesiapa sahaja yg ingin mendalami ilmu tentang EMAS. Seminar ini tiada kaitan dengan mana-mana syarikat pengeluar emas dan anda sendiri akan dibekalkan ilmu untuk menjadi pelabur berilmu dan bijak. Walaupun anda masih mentah,keliru dan kurang faham, seminar ini akan membimbing anda. (yg dah expert tak payah la join). Anda tidak akan terikat dengan mana-mana syarikat ataupun skim jika menyertai seminar ini.

Anda akan dibekalkan ilmu :

1) Pengenalan EMAS ( sejarah,Jenis,sifat,sumber,ukuran timbang emas,kaedah menentukan ketulenan emas)

2) Bentuk Pelaburan EMAS (penentuan dan rujukan harga,senarai pembekal-pembekal emas,bentuk pelaburan EMAS yg sah,strategi dan perancangan pelaburan)

3)Skill dan teknik asas Pelaburan dan Perniagaan EMAS (pengurusan risiko pelaburan emas,strategi mengurus stok,skill menambat inflasi menggunakan EMAS,analisa mudah melihat trend harga EMAS, Teknik gadaian Arrahnu bagi tujuan persaraan,pendidikan,hutang rumah@kenderaan, dan skill membina asset lain daripada EMAS)

Sesiapa sahaja yg menyertai Seminar ini akan terus dipelawa menjadi usahawan EMAS yg diberikan harga diskaun 10%-12% bagi produk-produk EMAS seperti rantai leher,gelang,syiling,gold bar dan sebagainya.


Seminar akan diadakan di Kajang, Pusat Tusyen Gemilang (berhadapan MetroPoint,sebaris restoren Ayza) pada 30/10/2011 jam 10 pagi-1230. yuran seminar adalah RM40.00 sahaja. (hanya maksimum 15 tempat sahaja disediakan).

Sila Hubungi :

HAIZAL 0193555388
Hafizul Zamanl 0193851624








3 comments:

Dewi said...

Salam.
Just nak share pasal business yg sy buat nh iaitu Fusion Excel. Product berasaskan quantum fizik. Nak jd jutawan memg cita2 setiap org. Saya pun! So if nak tahu lebih lanjut email saya. Kelas percuma setiap isnin malam di Fusion Excel di shah alam.

Mr. Amirudin said...

Tahukah anda, mykad kita mampu jana wang kepada kita dengan begitu mudah!! bersediakah anda utk pencen awal?? pergi mekah bersama orang tua??bebas masalah hutang?? jom saya selokar rahsia jutawan2 mykad yang sememangnya mudah!! yang penting,ini bukan lah sistem MLM!!malah mendapat sokongan penuh KERAJAAN dan juga pelbagai pihak!! http://bismykad.blogspot.com/
*baca sampai penghujung kerana pengakhiran itu amatlah penting utk berjaya

Unknown said...

BERITA BAIK

Adakah anda berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk bermula?
Saya pengarah Nadira Muhammad Loans Limited,
Perkhidmatan pinjaman Nadira Muhammad adalah lesen kredit pelaburan undang-undang, kami menawarkan
Pinjaman kepada Individu dan perniagaan dan menyediakan
Perkhidmatan dan pelaburan yang boleh dipercayai untuk tahap pelanggan / calon
Dengan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%, dengan jumlah minimum pinjaman dari
(3000 $ / € / Rp) untuk jumlah pinjaman maksimum ($ 700 miliar $ / € / Rp) dengan
Tempoh 1 tahun hingga 25 tahun. Hubungi kami dengan syarikat
E-mail di: Nadiramuhammadloancompany@gmail.com

Misi syarikat ini adalah untuk menyediakan individu dan syarikat
Pertubuhan diri sendiri
Memenuhi keperluan mereka, berharap dan membantu meningkatkan jiwa kita
Dan komuniti mereka. Perlu pinjaman prom? Sekitar
48 jam perkhidmatan penuh untuk pelanggan kami.

Saya berharap dapat bertanya kepada anda secepat mungkin untuk bermula
Seketika, kami bersedia untuk melayani anda
Cari pinjaman yang berminat untuk mengisi borang permohonan di bawah gaji